Kızlar ne yapacağımı şaşırdım artık ağlamaktan helak oldum 3 aylık bebeğim var kakasında iki haftadır enfeksiyon çıkıyor antibiyotik kullandık geçmedi tekrar başladı doktor çok dikkat ediyorum herşeyine temizliğine anlamıyorum ben mi bakamıyorum yavruma son haftalarda aşırı huzursuz sürekli ağlıyor geçmiyor şu enfeksiyon. İki defadır da göğsümden kan geliyor sütümle mi alakalı kakası bilmiyorum kafayı yemek üzereyim doktora gidip geliyoruz sürekli ama değişen bişey yok nolur bi akıl verin son bir haftadır da memeyi almıyor zorla emziriyorum emmemek için ağlaya ağlaya bir oluyor 😔😔