Mavi2020 benmde bebeğim 6 gün yapmadığı oldu ,doktorlar mama alıyorsa 5 güne normal ,anne sütüyse 10 gün normal diyolar . Benmki mama da yiyordu doktorum fitil verdi6. Günde yapmazsa kullan demişti ,çok şükür kullanmaya gerek kalmadı . Aynı gün yaptı bebeğim ,ya da mamaya zeytinyağı ekle az bişey demişti . Arada onuda yapıyorum şükür sıkıntımız kalmadı. Ama endişe etmeyin normal yani 3 5 gün