Merhaba arkadaşlar, ilk defa satış yapıcam ama nasıl olacak oluyor bilmiyorum da temiz puset satıyorum 2 el demek bile yanlış olur doğru düzgün hiç kullanmadım baby plus marka e bebekten aldık bebeğim zaten 2 aylık sayılı kullandık. Şuan araba aldık yanında da kendi puseti olunca elimizde kaldı mecburen satıyoruz ilgilenen olursa burdayım 🙏😇🦋🦋