Deletedmom7 Hamilelikten beri aşırı gazlıyım sürekli gaz sancısı çekiyorum gerçekten çok yoruldum artık bebeğim de gazlı zaten var mı önerileriniz benim için
esmerayes Deletedmom7 kimyon cayi icin gunde 2 kez oda ise yaramiyosa nurse harveys colex surup var hem bebekler hem yetiskinler icin bende dogumdan snra kullandm halada bebegimede kullaniyoruz rahatlatiyo