14 günlük bebeğim var. Günde rahat 4 kere kaka yapıyor sürekli gaz çıkarıyor gece de en az 1 kere kaka yapıyor ama sürekli ıkınıyor gazını kakasını yeni yapmış da olsa sürekli bi ıkınma halinde bu yüzden ememiyor uykuya dalamıyo kendi kendini uyandırıyo normal mi