Tugce44 Bebeğim 36 günlük ve sürekli ağlıyor uykuda bile . Öyle ki bebeği sadece uyurken sevıyoruz başka türlü sadece onu sakinleştirmeye çalışmakla geçiyor var mı aynı durumda olan
BalarisiYusra Tugce44 sanırım gaz sancısı olabilir benim bebişte öyle Uyurken bile kımkıs yapıp duruyor rahatsız ediyor uykusunun ortasında uyanıyor sonra gazını alıyorum daha rahat uyuyor
Linasuannesi Tugce44 Tugce44 36 günlük bebek kucak bilmez alışamaz vardır bi derdi tok olduğuna eminmisiniz
Hulyali Aynı benim oğlumda öyleydi merak etmeyin zamanla geçiyor gaz sancısı çekiyordur muhtemelen bol bol masaj yapın gaz damlası da zaman zaman iyi geliyordu kucakla asla alakası yok buarada ne kadar saçma bir düşünce hiç mi çocuk yetiştirmemişler