Kalp26 Kızlar esım pozitif benımde bogaz agrım var bunu en hızlı nası atlatabılırız tavsıyenız varmi bebegım 7aylık ınsallah ona bulasmamıstir:(
06-ikra-06 Kalp26 ben 4 gün önce pozitif olduğumu öğrendim 11 aylık kızımı annemlere gönderdim dün onunda pozitif olduğunu öğrendim eşim negatif aynı evde kalıyoruz. İyi beslenmek lazım bol su içmek lazım yani başka bir çaresi yok ilaç verdilermi size de
boncukhaniminannesi Kalp26 bol bol süt ve süt ürünleri . Su en az 4 lt . Meyve sebze çare bunlar kuzum çok iyi beslenmen ve moralini yüksek tutman gerekli