Sarem0 gündüz değil ama gece 4 saat emzirmedigim oldu ama şöyle, 1 ay sonunda bebeğimin kilo alımı gayet iyiydi önde gidiyordu, açlığa da dayanamayan bi bebek olduğu için ben ona güvenerek gece kendi uyanmasını bekledim. Aç olduğu zaman uyanır dedim keza öyle de oldu..