Kızlar bebeğim göğsüme alınca çığlık çığlığa ağlıyor sanki bi yerini kesiyorz okadr fena
ben de sağıp veriyorum ona bayılıyor ama sütüm çok az doyurmuyor.ekstra mama vermek zorunda kalıyorum o da karın ağrısı ve kabız yapıyor
ne yapıcam ben
?
memeye nasıl alıştıranilşrşm ?
sütü çmü nasıl arttırabilşrşm??