Bnce gram işte yaramıyor yarayan olanlar illaki vardır ama emzirme emek sabır işi bence. Benimde hiç yoktu hiç bu çoçuk beni emmicek diye ağlıyodum sürekli psikolojim bozuldu artık sütüm vardı halbuki, ama gram emme di ilk neler yaptık mama akıttık tutar tadına diye çay kaşığı ile akıttık silikon göğüs ucu, ayrıyetten Philips göğüs ucu çıkarıcı NİPLETTE aparat aldım yok bu dediğinizi aldım şırınga ucu kesip denedik yok 3 kişi ile uğraştım nafile,,, sürekli video izledim nasıl emzirme yapıyor lar ilk doğana diye instagramdan youtu.be den hep en son da bir gün aniden izledim video lardan birini denedim ve inan sakince kendi tuttu ve sürekli devamı geldi şükür kendi kendine tuttu uğraşlar neler yaptık halbuki o yüzden bu bence size bağlı kesinlikle sizn elinizde emzirmek tamamen sakın vazgeçmeyin buraya post bile açtım sağolsun yazan oldu hep vazgeçme dedirler ki bende hep emzirmek istedim zaten şükür sakın vazgeçme dene başarabilirsin sizin aranızdaki bağ buna yeter sabırlı olun mutlaka emer inşallah emer 🙏🙏🙏😇😇😇🦋🦋🌼🌼🌼🌼🐞