Cern günde 3 kez 7 damla kullandık bize çocuk doktorumuz tavsiye etmişti bunu kullandık canım ama ben kimyon da kaynatir 1 çay kaşığı verirdim kendim de içerdim cok sükür gaz sorunum olmadı pek resmen gazdan kivranirdi bunları yaptık çok rahatladı bebeğim