momyshark1 Daha ince bu siteden alisveris yapan varmi kizlar oglumun dogum gunune birseyler yaptirmak istiyorum fiyati da uygun fakat 12 tl.kapida odeme ucreti var faha once yaptiran memnun kalan varsa ona gore onaylayayim sepetimi🥰
toesta momyshark1 ben yeni yaptım ürünler güzel beğendim ama ahşap olanlarda fotoğraflar çizgi çizgi duruyor pürüzsüz degil plastik olan magnetler daha güzel geldi bana
Cennet1212 momyshark1 ben yaptırdım doğum günü için kizima magnet afiş flama mısır kutusu falan aldım çok uygun ve çok güzel
TugceErgunes momyshark1 ben oğlumun magnetlerini ordan yaptırdım gayet güzel istediğim gibiydi tavsiye ederim
Defneozlem Hem fotoğraflı magnet hemde arkası açacaklı fotoğraflı anahtarlık yaptırdım gayet güzel tavsiye ederim
Minnakelifim03 momyshark1 kizimin 1 yas dogum gunu için afiş ve magnet yaptırmıştım. Cok memnun kaldim. Fiyati da uygun. Güvenilir bi site