Pinkbery Kızlar kullananlar paylasabilirmi memnuniyet yada olumsuzluk nedir.kızım 22 aylık almayı düşünüyorum ama nasıl olur bilemiyorum. Ayakta kızarma vs yaşayan oldumu kalıpları nasıldır .
ilknurgoksu Pinkbery crocs terliğini kullandık boy olarak oluyor ama oğlumun gibi ayaklarının üstü etli ise 1 numara büyük alın seneye de igorun sandaletini alıcam 🌸
Deletedmom328 İgor sandalet kullanıyorum memnunum ayakları tombiş ise bi numara büyük alın cırtlı bölümü dar olabiliyor tombiş ayaklarda