Bebeğim 25 günlük. Sezaryen olduğum için ilk günler memeyi tutmadı zaten sütüm de gelmedi 10 gün direndim sonunda emmeye başladı. Mama artı emzirme giderken doktorumuz sütün yetiyo sadece emzir dedi. 11 gündür sadece emziriyorum ama oğlum hep emmek istiyor. Çok mutluyum memeyi tuttuğu için ama artık çok yoruldum. Gece gündüz oturduğum yerden kalkamıyorum beslenemiyorum. Dün doktorumuza msj attık anneyle ten teması kurmak istiyo bence dedi. Ama ben emin değilim çünkü doymadığını düşünüyorum. Sadece emerken uyuyor tam yatağa koyuyorum tekrar uyaniyo hiç emzirmemişim gibi saldırıyor. Gaz sancıları da çok uykuya hiç dalamıyor hemen uyanıp emmek istiyor. Dün gece bi kaç saat uyudu 12 den beri uyanık ve hala emiyor. Bi arkadaşım da yakın zamanda doğum yaptı normal dedi bi seferinde bebeği onu 22 saat aralıksız emmiş. Herkesin mı böyle normal mı? ,Napcam ben çok yorgunum uykusuzum