Merhaba arkadaşlar, kızım 6 ay 2 günlük perşembe günü 6. Ay aşıları yapıldı,yapıldığı gün akşamına ateşlenmeye başladı ılık duş aldırıp parol verdim düştü ateşi fakat 2 gündür hala devam ediyor 37-38 arası değişiyor ateş sizce normal midir? Sınır kaç olmalı? Hiç huysuzluğu yok sadece ateşi yükseliyor yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏