Rose16 Sevgili anneler merhaba,bebegim 6 aylik oldugunda ise baslicam,suan hem mama hem meme emziriyorum,sizce emzige alistirmalimiyim ben yokken oyalanmasi icin cunku memeye baya duskun ve memede uyuyan bir bebek
idil1990 Rose16 memede uyuyorsa boyle bisi yapman lazim. Ya da baslayama kadar memesiz uyumaya alistircaksin. Keske zamaninda mudahale etseydin memesiz uyumaya
Melindam Rose16 Benimde Durumum Belli Değil Diye Geöen Hafta Emziğe Alıştırdım Mama Arada Sırada Veriyorum Haftada 2 Gün Falan. Memede Uyutuyordum Babası Bakacak Durduramaz Diye Mecburen Alıştırdım Emziğe. Daha 2 Ay 20 Günlüğüz😔Bide Prematüre Doğdu Bakalım Ne Olacak
Rose16 idil1990 aynen canim haklisinda yeterki uyusun diye memede uyutuyorum baska turlu dalmiyo uykuya :(