merve5561 mert 22 aylık memeyi 20. ayında azaltmaya başladım 5 kere emiyorsa 4 e düşürdüm sonra 3 sonra 2 ye şimdi sadece yatmadan yatmaya keyfi bir emme yapıyor.
bu süreç kolay olmadı tabii ki sürekli dışardaydık. diş dönemlerinde fazla emmek istedi istisnai durumlarımız oldu. bir sonra ki gün düzene devam ettim.
her gün park bahçe gezdik. yeter ki aklına gelmesin.
artık daha anlayışlı annecim sütüm şimdi az akşama kadar dolsun yatınca meme vereceğim şeklinde tesellide bulundum.
allah yardımcınız olsun ben birden kesmeyi onun krize girmesine gönlüm razı olmadı. yeri geldi beraber ağladık. 1-2 aya tamamen keseceğim inşallah. yatmayıda bu durum anne bebek arasında çok özel bir bağ. 1-2 aya bu süreci yaymanızı tavsiye ederim..
kolay gelsin şimdiden 🌸🍀