Canım hastane tipi makina kirala. Mastit içinde antibiyotik kullanman lazım. Bence doktora git bir danış. Tabiki senin vücudun senin kararın ama sütüm varsa bebeğini mahrum etme. Ondan daha yararlı hiçbirşey yok çünkü. Ben de 4 aydır sağarak veriyorum. 3 tane makina demedim. Baby me, avent falan hepsi çöp. Doğru düzgün çekmiyorlar. En iyi makina hastane tipi. Hiç mastit olmadım hepsini boşaltti. Sağımdan önce 10 dk 38 derece su tut sadece göğüslerine sonra zeytinyağıyla masaj yap. Açılıyor çoğu kitlenen yer.