Kızım 11 aylık olacak ve mama reddi çok yaşamaya başladık bu aralar. 9 aylık olduktan sonra böyle olmaya başladı ama uykudayken yediriyordum şimdi 60 CC anca yiyor zorla uykusunda yediriyorum yani. Bende düşündüm ki Aptamilin 3 numarasının tadı hoşuna gitmedi belki ondan böyle yapıyordur mamasını değiştirsem düzelir mi acaba böyle şeyler yaşayan olduysa yazabilir mi. Ne kadar büyüse de ek gıda çok yememesi daha doğru bence bağırsakları sonuçta hazmedemez herşeyi mama ağırlıklı beslenmeli diye düşünüyorum doktorlar da bu aydaki bebekler için anne sütü veya formül sütlerin daha çok verilmesinden yana zaten ama nasıl eskisi gibi mamasını severek yedirebilirim bilmiyorum 🙄