EsraBilal Ugurbocegim yaptırmadım ama kuzenim yaptırmıştı çok pişman bazen çok uzun adet gördüğü zamanlar oldu hormonları alt üst oldu. Ben yaptırmayı düşünmüyorum zaten sağlık ocağı sormadı bile bana
Ugurbocegim busraerdi 4 ay 26 günlük kızım var aile doktoruna gittiğimde doktor ne ile korumayi düşünüyorsun dedi bende hap dedim o biraz önemli atlatman lazım dedi iğne var aylık ve 3 aya bir dedi yaptırdım ben acaba koruyor mu
busraerdi Ugurbocegim bana doğum yaptıgım doktor demişti ya sprial ya rmzşren anneler için olan dopum kontrol hapı yada eşin korunaca sen karar ver dedi iğne duymamıştım
Ugurbocegim [bilinmeyen] emziriyorum normal doğum yaptım çok zor oldu sprailde korkuyorum çok acıyor diyorlar