SibelMom
D vitamini doktorumuz 1 yaşına kadar düzenli her gün vermelisin ondan sonra kış aylarında versen yeter demişti. Ben almanya da yaşıyorum ve burada havalar soğuduğu için tekrardan 19 aylık oğluma vermeye başladım. Diş konusunda kabardı diyorsunuz o zaman eli kulağındadır çıktı çıkacaktır endişelenmeyin🤗