Merhaba kızlar bizim kecilerimiz var ve 1 ay icinde artık sütleri bitecek bende simdiden buzluga atmak istiyorm … bebegim icin kışın çıkarıp yoğurt peynir yapmak icin.. buzluga atsam olur mu sizce ( birde bebegin 4.5 aylik ve hemsire yavaştan yoğurt verebilirsin dedi. Bende keçi sütü yoğurdu yapmak istiyorum vereyim mi ??