Demilom Oğlum 7,5 aylık kızlar geceleri 15 gündür uyumuyo her saat başı kalkıyo artık delirmek üzereyim çok uykusuzum bu atakmı yoksa rüyamı görüyo anlamadım
SedaMeyra Demilom ne oldugunu biomiyorum ama kizimda o aylarda oyleydi bi akc ay cektim sonra duzeldi
SedaMeyra Demilom her bebek bir degil gerçekten. Doktorumuz ayrılık kaygisi demişti. Doymuyormu acaba falana da girdik ama yok her turlu trilyon kere kalkardi.