Hanımlar bebeğimin 16 aylık bıngıldağı kapandı demişti doktoru virüsten beride gitmedik hastaneye şuan 2 yasında saçları baya uzundu 3 numara kestim elimi bıngıldak koyunca açık gibi geldi 2 gündür kafayı yicem ben mi anlamıyorum yoksa açık mı, 16 aylıkken doktor kapanmış artık demişti, hastaneyede gitmek istemiyorum nasıl anlarım açık olup olmadığını?