Arkadaşlar selam, bebeğim 6 aylık hala anne yanı beşikte ama artık küçük geliyor sığamıyor. Montessori yatakları çok beğeniyorum ama içinden iner zıplar bişey olur mu diye düşünüyorum. Park yataklar evet çok çirkin ama seyahat için iyi derin düşmez etmez bilmem ne kafam karıştı. Siz ne kullanıyorsunuz neyi tercih ediyorsunuz?