Naz0106 BuseEymen Benimde öyle üşümesem bile acıyor anlamıyorum eşim doktora gidelim diyor ama sizde var demekki normal bişey🤦♀️
Kurt45 BuseEymen oraya pamuklu bez parçası köyün terleyip soğuyunca açıyor öyle o pamuklu bez terinizi emer hiç olmazs
Duygusm BuseEymen Benim de içte sağ ve solda iki nokta kızgın iğne değmiş gibi olurdu, en son onlar iyileşti. Doktoruma sormuştum, parmağını tam yerine koyup “Buralar mı?” demişti 😊 iç dikişlerin düğüm yerleriymiş (dış dikişim yok). Acıması normalmiş.
1mirayinannesi Duygusm benimde aynı şekilde sağ tarafım yanmış gibi sızlıyor içten dikişin bitiş yeriymiş 🤷🏻♀️
cansurellaaaaaaaa BuseEymen 1 aynoldı ikinci sezeryan hic bise hissetmiyorum ne acı ne bise ama üsütünce cok agrıyor kasıklsrıma kadar
Deletedmom16 cansurellaaaaaaaa merhaba canım benim bi kaç gündğr tek taraflı kasık ağrım oluyor ama öyle böyle değil şiddetli doktora çıktım az önce rahimde bi problem gözükmuyor dendi neden olur ya
Pelo_00 BuseEymen bende de o bölgede acıma oluyor ve hissizlik var kimi yerlerde. Sanırım bir süre daha böyle sürecekmiş.
Deletedmom348 BuseEymen 5 buçuk aylık oldum içi acımaya başladı canım bende anlamıyorum neden böyle oldu
Nur_emir BuseEymen canım ben doğum yapalı 9 ay oldu hala da acıyor ara ara özellikle terleyince yada rüzgarlı havada cok sızlıyor