Kizlar merhaba, yarin 2 yasina girecek bi oglum var ama maalesef konusmuyor. Agzi laf dolu ama kus dili gibi bi dille konusuyor anlayamiyoruz. Var mi ayni durumda olan anneler, ya da bu yollardan gecmis tecrubeli anneler. Kafama cok takmaya basladim. Dil terapistine mi gitsem ne yapsam bilemiyorum. yol gosterin lutfen.