Fatma_efe biz 5 ay 4 günlüğüz 4. Ayda basladık ek gıdaya mama alıyoruz o yüzden 5.ayın basından beri kabak patates havuc sogan sarımsak tavuk suyu zeytinyağı karışımı kaynatıyorum blender geciriyorum tutuyorum
Tarhana tuttum
Yogurt corbası tuttum
Genelde biz ne yiyosak ondan tutuyorum artık cunku biz geceli 2 ay oldu ek gıdaya tadım vs kısmını atlattık şükür
Sadece yaptıgım corbaları zeytin yagı ve az salcalı tuzsuz yapıyorum biz kendi önümüze tuz atıyoruz bu kdad