Uzgunanne-- ne kadar büyük alırsan o kadar çok doluyor canım ben kiradayım diye 3lü aldım he evet yetiyor ama 5olsa onuda rahat rahat doldururum çünkü benim annem kışlık baya yapıyor saolsun en basiti tereyağı bile oraya atıyorum mantı börek,yaprak sarma, biber dolması, doğranmış biber (elimin altında hazır oluyor) e bide kışlıklar var yetmiyor bana 🙈