Esra-ozsusam4 Semiha54 bizim ki de öyle ama, bn götüruyorum odaya loş ışıkta emzirirek uyutyorum.. yinede senn tercihin tabi
Semiha54 Esra-ozsusam4 ewet emiyor çok şükür yediğimiz yemeklerden ağır gelmeyenleri tatırıyorum ki damağı alışsın diye
Esra-ozsusam4 Semiha54 bn daha bir şey vermedim dr da bir sey demedi sadece su veriyorum biraz , 6 ayı dolsun öyle vermek istiyyorum baaklım
Humeyra1 21 nisan bizimkide.. anamızı ağlatıyor son 1 aydir. Atak dicem de Ondan oncede huysuzdu. Heralde bitsede boyle olacak. Gecesi iyiydi simdi o da bozuldu gündüz 15 20 dk en fazla. Dönmeler var, bikac bisey bende tattirdim.
bayankitapkurdu Semiha54 Maşşallah Maşşallah çok güzel gidiyor. Mama içmiyordu hiç sevmemişti şimdi içmeye başladı 😁 uykumuz da güzel.
Semiha54 Esra-ozsusam4 bende çok vermiyorum zaten damağına sürüyorum damağı alışsın diye parmağımın ucuna hemen sürüyorum az bişey