Merhaba kızlar. Oğlum 3 ay 10 günlük. Benim güler yüzlü canı acıdığında dahi mız mızlanan oğlum gitti sürekli ağlayan mutsuz bir bebek geldi iki gündür. Baya salya akıtıyor elleri hep ağzında. Çıngırağı bugün ısırdığını fark ettim. Eşimin yengesi baktı alttan damakları şişmiş. Diş çıkaracak bu dedi. Uykular azaldı huzursuz bi bebek oldu. Acaba dişten mi anneler. Bu konu da tecrübesi olan var mı?🥰