Sema12 90ml gayet iyi emdikten sonra uyuyorsa doyuyordur muhtemelen ,bence siz eğer mama veriyorsanız vermeyin derim tek sütünüzle besleyin ve kilo tartımı yapın yarıyor mu, zaten emdikçe çoğalır diyorlar ama benimki öyle olmuyor sizinkinden de az doymuyor mama da veriyorum.