mysweetbaby canıııııım ne 2 saatte bir mi. doktorların öyle demesini anlamıyorum. yeni doğan bebek zaten emmeyince şekeri düşüyor sarılığı çıkıyor. 2 saat b yeni doğan binbebek için çook uzun saat.
sen onun dediğine bakma. bakarsan sarılık devam eder. 15 dk bir 20 dk bir sıksık emzir ne kadar sık emzirrsen o kadar sütün artar, süt kanalların genişler, sarılığı daha çabuk atar. ki sarılık olan bebekler çok zor kalkıyor ve az emip uyuyor.
çenesi yoruluyor.
ben 2 çocuğumewda 2 saatten az emzirdim
15 dk bir 20 dk bir emzirdim annem kızım 2 saatte bir dedi doktor desede dinlemedim. hemen attım sarılığız yan komşum 2 saate bir emzirdi+mama verdi, sarılığı uzadıc uzayan sarılık oldugatta