Kızlar , sezeryan ile doğum yaptım 13 gün oldu bir kaç gecedir uykudan uyanıyorum vücudumda kasılma oluyor bacaklarda ve karın kasık bölgemde kramp şeklinde . Hamilelikte de oluyordu magnezyum kullanmıştım . Yine magnezyumla alakalı mı acaba böyle yaşayan varmı ? Resmen karnım yukarı çekiliyor o kadar kasılıyorum damarlarım çekiyor . Bir de merak ettiğim bu magnezyum eksikliği sütten bebeğe geçip bebekte kasılma yapar mı ?