5 aylık kızım.var 3 aylıkken yaptığım asi su 2 haftadr fln gün geçtikçe şişip kizariyo ve iltihap tutmaya başlamış hemsiremize soyledim aşının tuttuguna isaret ediyor dedi fakat sisiklik.kizariklik.ve iltihap için onerebildiğiniz fikirlere ihtiyacım.var salgından dolayı hastaneye yda saglik ocağına da gitmek.istemiyorum acikcsi