Esracim Kızlar sorum saçma gelebilir ama bilgim olmadığı için soruyorum.Bir sayfada okumuştum bebek dışkısı farklı korkuyorsa sorun olabileceği yazıyordu. Bebeğim 50 günlük. Kakası çürümüş bitki gibi kokuyor normal mi 😐 normal dışkı gibi kokmuyor.
ZeyooZ Esracim düzenli yapamadığı için bizimki de kokuyor ama çok normal. Düzenli yapıyorsa bilemiyorum
[silindi] Esracim benim oglumunda ilginc bir kokusu oluyor kakada ama ben gaz damlasi veriyorum onunla ilgilidir diye cok uzerinde durmamistim ama eksi, mayali gibi biraz degisik.
Rabiays Esracim sadece anne sütü alıyorsa ekşimsi tatlımsı kokması gerekiyor ama verdiğin gAz damlası vs bile etlikiliyor kokusunu canım internete bebek kaka renk ve kokuları yazarsan olması gereken liste çıkıyor
Gizmo Esracim Esracim o zamanlarda bizimkide ayniboyle kokuyordu😃 zamanla degisecek surekli zaten kafaniza takmayin😘
Aslyyyy Bende bir yerde tüm bebeklerin kaka kokusu aynı olur ve hafif eksimiş kokar diye okumuştum. Sonra bebeğim ilk aylarında kaka yaptığında bir anda kotu kokmaya basladi ve korkup doktor kontrolümüzde sordum ama normal dedi doktor. Şimdi 7 buçuk aylık ve inanin o ilk kötü dediğim kokuyu özlüyorum 😊
Esracim Rabiays koku bulamadım ama renk olarak ishal belirtileri var 😐 ama onun dışında ateş vs yok. Biraz tereddütte kaldım. Yarın doktora götüreceğim