Merhaba anneler. 24 saattir geçmeyen ateşi vardı oğlumun 10 aylık. Hastaneye gitmedim korktum hastalıktan dolayı. Dün köye gitmek için yola çıktık köy serin orda rahatlar belki dedik. Yolda klimayı açtık dışarı çok sıcaktı sanırım çarptı bilemiyorum arabada bir anda titreme geldi havale geçiriyordu hemen ambulansı aradık hızla hastaneye ulaştık iyiydi gözünde falan kayma olmadı çok şükür havale geçirirken dilini tutuyordum bir anda kustu ve ağlamaya başladı kendine geldi sevindim ama uyuklama vardı bebeğimde uyuyacak gibiydi devamlı su serptim yüzüne uyumasın diye Sonra hastaneye yetiştik kan falan aldılar fitil attılar kendine gelmiş bişeyi yok tahlilleri iyi dediler ateşi geçene kadar hastanede durup eve döndük. Böyle bişey yaşayan varsa bilgi verebilirmi havale geçiren bebekler tekrar havale geçiriyormuş doğrumu acaba