Merhaba hanımlar 4. Aya kadar uyku düzenimiz vardı gece uykusuna 8 9 gibi yatardı genel olarak gece emerdi 2 defa sabah 7 de de uyanırdık 4. Aya girdik aşıları olduk ne uyku kaldı ne emme isteği. 4. Ayda atak dönemine girdi dedim ama geçmiyor Kucağımda emerken uyuyan bebek ne yapsak uyumuyor çarşafın içine koyup babasıyla sallayarak uyutuyoruz dün krize girdi ağlamaktan neden oluyor ne yapmam gerekiyor bilmiyorum eşim yokken nasıl uyutacağım artık yoruldum 😑mememi almıyor mama verdim bi iki defa açlıktan uyuyamıyor emmediği için de ..var mı yöntemleriniz paylaşın lütfen