Sbilgem ben de yan yatırıyordum kusuyorlardı çünkü sürekli, şimdi ise bazen sırt üstü bazen yan yatıyorum çünkü zamanla öğrendim bebekleri, neden kustuklarını falan. Şimdi dikkat ediyorum, bir sorun yaşamadım. Siz de hemşirenin söylediğini dikkate alırsanız iyi olur