Taze_annee Kizlar oglum ek gidaya yeni gecti bezinde tam pipisinin geldigi yerde kirmizi leke var iki gundur kopkoyu degil ama kirmizi neden olur acaba
Kyra_11 Taze_annee susuz kaldığından olabilir kiremit rengi gibiyse takılmayın doktor su ver demişti bana
mysweetbaby Taze_annee benim oğlum ilk doğduğunda öyle oluyordu doktor olabilir dedi ama az beslendiğinin veya susuz olduğunun göstergesi o.benimki sarılık oldu zaten sonra.bol bol emzirince düzelmişti, siz de bol bol besleyin veya ayına göre su verin az az