Tubishee Merhaba kızlar bebeğine kehribar kullanan varmı gerçekten bir etkisi oluyormu. Bebeğim 40 günlük gaz ve uykusuzlugu için almayı düşünüyorum ayak bileğine takanlar varmış. Kullananlar tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.
Ylcnbsr Tubishee ben kullanıyorum ayak bileğinde zor kaka yapıyordu gaz için çok masaj yapıyorduk zorlanıyordu ama şimdi kendi kendine zorlanarakta olsa çıkartıyor çok şükür kehribardan diye düşünüyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Meva_ Tubishee 1 aydır takiyrm canm gaz icin almistim bende 2 aylık bu arada. Ama hicbir ise yaramadı
Meva_ Tubishee beyin gelişimi tamamlandıkça organları yönetmeyi öğrenecekmiş ancak öyle rahat rahat gaz çıkarır. Yani zamanı var daha
Tubishee Meva_ bu konuda net kanıtlanmış bir açıklama.yok ama günümüzde çok tercih ediliyor bende bilemedim denesem bisey kaybetmem diye düşündüm. Ayak bileğinde çocuğa sıkıntı verimi diyede düşünmüyor değilim
Meva_ Tubishee Ben koluna takiyrm 3 dolama yaptım bol bile kaliyr tulumunun içinde yuruyrm sorun olmuyr