Kızlar 34 günlük bebeğim var sürekli emmek istiyor bir süre sonra 5 dk emdikten sonra kendini sıkıp kızararak ağlamaya başlıyor sütüm yetmiyor mu diye düşündüm göğsümü sıkıyorum ve süt geldiğini görüyorum acaba bu yeteri kadar süt olduğunu göstermez mi yanlış mı düşünüyorum ? Lütfen fikri olan yazabilir mi 😔