Kayınvalidemle 4 gün önce kavga ettik 46 günlük kızım var ve gazlı bi bebek olduğu için ara ara gaz sancıları tutuyor öğün gene tuttu üstüne de o gelince başladı çocuğu üşüttünüz bakamıyorsunuz Demeye başladı çocuğa kızımı yıkıyoruz arkasından ayağına çorap altına uzun bişiler ellerine eldiven giydiriyor ben sadece bi çorap giydiriyorum o da 1 saat sonra çıkarıyorum evimiz çok sıcak ben mutfağa gidiyorum bi bakıyorum o çocuğu kat kat giydirmiş ben tekrar çıkarıyorum kaç defa bunun kavgasını ettik, Ogün de üstüne o gelince çocuğu elimden bi alışı vardı ben bana diye şok oldum çocuk ağlamaktan çatlıycak ben çok üzüldüm o ağlayınca çocuğu hoplatıyo zıplatıyor daha 46 günlük çocuk bu sefer başladı daha çok ağlamaya alıverdim elinden çocuğuma benden daha iyi bakamazsın bendem daha iyi düşünemezsin dedim yatak odasına gittim arkamdan eşim geldi bi beni sakinleştirmeye çalışıyor bi çocuğu tekrar geldi odaya ver şu çocuğu diye çekti gene çocuğu elimden vermedim bu Sefer dışarı çık dedim çıkmadı bende aldım çocuğu odasına gittim en mememi alınca sustu zaten. Sizde nazar var okuyayım ben sizi diyor dalga geçer gibi. Ertesi gün gene geldi çocuğu okumaya ver çocuğu bana diyor emir verir gibi vermedim benim kucağımda oku okucaksan dedim ablam vardı Onun yanında da tartıştık dışarıdan geliyor ne el yıkamak ne bişi çocuğu alıyor kucağına akşama eşim geldi bu sefer ona patladım baya tartıştık o Bırak umursama diyor ama nasıl umursamam onunla da tartıştık evdeki bütün huzuru kaçırdı çok ağladım 2 gün boyunca eşime de istemeden de olsa seçimini yap ya bizi seç ya anneni artık dayanamıyorum dedim istemeden bi andan ağzımdan çıktı zaten her konuda hep beni koruyor hep benim yanımda ama çok dolmuştum artık. Zaten aman aman çok sütüm yoktu mama takviyesi yapıyoruz ama sağdığım zaman 100 120 cc arası geliyordu Şimdi sağıyorum 25 cc anca geliyor napıcam 😔