hanımlar merhaba. forumu takip ediyordum ama yeni kayıt yaptım fikrinize ihtiyacım var.
3,5 aydır süren meme reddi yaşıyorum şuan kızım 6 ay 11 günlük. ben aşırı derecede yıprandım. günümün büyük çoğunluğu uyutmaya çalışmakla ve uyuduktan sonra emzirmekle geçiyor. mama destekli gitmek istiyorum. önerebileceğiniz mamalar nedir acaba? birde biberon vermedim hiç alışması için ne yapabilirim?