Mommyishome Bebeğim 5 ay 1 haftalık. Net bir emzirme düzenimiz yok, istedikçe veriyorum esasen. Ama bazen iyi emiyor bazen kısa süreli, sanırım susuyor. Ortalama 2-3 saatte bir emiyor diyebilirim. Gece de en geç 3 saatte bir emiyor. Sağınca eskisi kadar süt çıkmıyor, ikisinden max 90 ml, emzirme sonrası 50 mlden az. Sağarak çoğaltmak istiyorum. Sütüm şimdiye kadar tek başına yetti. Yarın doktora gideceğiz. Bu ay baya hareketliydi, inşallah yeterli kilo almıştır.