Kızlar kızım 8 buçuk aylık. 4 buçuk kilo doğdu. Doktor kilosuna az dedi. Belki normal bi kilo ama kilolu doğduğu için az buldu. Şu an 7800 gr. Kızım da bereketli bebek. Sürekli hareket halinde geceleri çok sık kalkıyor falan. Uykusu az. Kafama takıldı doktor az dediği için 🙄 halbuki hem çok sık emiyor hem de ek gıdasını yiyor maşallah.