Yesimgulcakir Kızlar varmı 4ncu ayda başlayan çocuk aglamaktan helak oluyor napıcagımı şaşırdım ilaçta verıyorum hep kullandığı ilaçlar iyi gelıyordu kesilmişti sancı şimdi yine başladı güzelde gaz çıkartıyor ama bagırsakları aşırı hareketlı 😢😢
Civcivimm Yesimgulcakir ben katı kuralcı bi insanım böyle koca karı ilaçlarına çok karşıydım annem benden habersiz 3 nar tanesinin suyunu sıkıp içirmiş anında etki etti ve şaşırtıcı bi şekilde işe yaradı deneyin derim
Yesimgulcakir Essin15 evden bile çıkartmıyorum nasıl oluyor anlamış değilim 12de uyandı bu saate kadar 25 dakıka uyudu düşünün yanı
AselZeynepli Yesimgulcakir benim kizim cok gazli bi bebekti bu aralar iyiyiz canim ama 4. Ayda tavan yapmisti ıkınıyordu gazdan emmek istemiyordu kendini cekiyordu simdi iyi sukur 5 bucuk ayligiz
Yesimgulcakir AselZeynepli oh şükür canım benım oğlumda ıkınıyor çok , korkuyorunda fıtık falan olucak diye