Mermeral Kızlar bebeğim 6 aylık oldu. Sağ ayağını basıyor iyi,sol ayağını kaldırıyor havaya basmak istemiyor. Bir sorun mu var normal mi? Doktora götüreceğim ama tayine geldik, şu an çok sıkışığız.