Sndskrsn SMA kullanıyoruz doğduğundan beri 4 aylık suanda bebelaca geçmeyi düşünüyorum tavsiye eder misiniz ? Bir fark olur mu
Ebrt Sndskrsn bebelac gold dan bebelaca gectım bende ıstersenız bi deneyin tadını sevcekmı bakalm benımkı sevdı kg alımı falan da ıyi
Mommyyy_1 Sndskrsn bebelac gold kullanıyoruz gaz problemimiz yok tadını çok seviyor oğlum bi sorun yaşamadık çok şükür