6 aylık bebegim bende aynı sorunu yasıyorum.Hamileyken sadece 15 kg aldım doğum yaptım 6-7 kg su gitti .Özellikle karantina sürecinde fazlasıyla geri aldım :( Artık bir dur demek için yazlıktan dönünce online diyete başlayacağım.Çok fazla takmayın takınca daha kötü oluyor